Zadanie 1.
Czy wiesz co to są przeciwieństwa? Kliknij w link i obejrzyj krótki film.
https://www.youtube.com/watch?v=9eZGeVdTuv4
Przeciwieństwa pokazane są również na tym obrazku. Wykonaj zadanie 1.
Zadanie 2.
Przygotuj zeszyt do j. polskiego. Napisz pięć par wyrazów oznaczających przeciwieństwa i wykonaj do nich rysunki. Poniżej podaję przykład.
Zadanie 3.
Przeciwieństwa występują również w przyrodzie. Dzień może być słoneczny lub deszczowy. Zastanów się czy znasz jeszcze jakieś przeciwieństwa związane z pogodą?
Zadanie 4.
Jak myślisz, czy można przewidzieć jaka pogoda będzie następnego dnia? I dlaczego ludzie obserwują pogodę?
Przygotuj podręcznik do j. polskiego. Przeczytaj tekst "Obserwujemy pogodę" ze strony 41. Zwróć uwagę na symbole pogody.
Zadanie 5.
Przygotuj ćwiczenia do j. polskiego. Uzupełnij zadania ze strony 32 i 33.
Zadanie 6.
Wykonując ćwiczenie 6 zaprojektuj kalendarz pogody. Swoje obserwacje możesz notować w tabeli lub w wymyślony przez Ciebie sposób. Po zakończonych obserwacjach poproś rodziców o wysłanie do mnie Twojej pracy. Życzę udanych obserwacji.
Zadanie 7.
Ustaw liczby w kolejności od najmniejszej do największej. Zapisz je w zeszycie do matematyki.
Zadanie 8.
Wpisz w okienka brakujące liczby. Przykłady możesz napisać w zeszycie do matematyki.
Zadanie 9.
Wykonaj obliczenia. Pokoloruj słonie, na których wynik działania jest równy 13. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania karty, napisz działania i obliczenia w zeszycie. Zaznacz te wyniki, które wskazują liczbę 13.
Zadanie 10.
Uzupełnij karty pracy.
Czytaj codziennie minimum 20 minut.
Życzę miłego weekendu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.