Zadanie 1.
Jak myślisz, czy wiosna już na dobre do nas przyszła? Dziś chciałabym, żebyś poszukał/poszukała jej w polu. W tym celu obejrzyj film.
Wiosna w polu
Zadanie 2.
Przygotuj podręcznik do j. polskiego. Przyjrzyj się uważnie ilustracji na stronie 58 i 59. Odpowiedz ustnie na pytania z podręcznika.
Zadanie 3.
Na polu rolnicy uprawiają rośliny. Czy wiesz, które rośliny nazywa się uprawnymi. Obejrzyj film.
Rośliny uprawne
Zadanie 4.
Przygotuj ćwiczenia do j. polskiego. Wykonaj zadania ze strony 48 i 49.
To są naklejki potrzebne do zadania 1. Znajdują się one również w ćwiczeniach do j. polskiego.
Zadanie 5.
Pole to wyjątkowe miejsce. Jest tam cicho i spokojnie. Tylko czasami słychać potężne maszyny rolnicze. A gdy ich nie ma, to słychać... Jak myślisz, co można usłyszeć na polu? Kliknij link i przekonaj się osobiście.
Wiosenne odgłosy
Zadanie 6.
Na obrazku poniżej przedstawiono liczbę dwucyfrową 16. Zobacz jak można to zrobić. Przygotuj zeszyt do matematyki. Jeśli możesz to wydrukuj i wklej do zeszytu obrazek z liczbą 16.
Liczbę 16 można przedstawić również w ten sposób.
Zadanie 7.
W zeszycie do matematyki narysuj ilustrację do działania.
Zadanie 8.
Napisz przykłady w zeszycie i oblicz je.
Zadanie 9.
Przygotuj podręcznik do matematyki. Otwórz go na stronie 21. Wykonaj zadania.
Zadanie 10.
Przygotuj ćwiczenia do matematyki. Wykonaj zadania ze strony 29.
Zadanie 11.
Teraz czas na gimnastykę.
Ćwiczenia dla dzieci
Życzę miłego dnia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.